Yardımcı Bilgiler

YARDIMCI BİLGİLER

Nasıl Rezervasyon Yapılabilir ?

Rezervasyon işlemi 4 basit adımdan oluşmaktadır.

  • Birinci adım; Araç  Kiralanacak yer ve tarih seçimi,
  • İkinci adım; Araç seçimi,
  • Üçüncü adı; Kişisel iletişim bilgilerinizin girilmesi ve ödeme,

Ayrıca telefon ya da mail ile de rezervasyon yaptırabilirsiniz.

Rezervasyonu Yapılmış Araç Nasıl Teslim Alınabilir ?

Şubelerimizde rezervasyon numaranızı beyan etmeniz yeterlidir.

Personellerimiz tüm işlemlerinizi yapıp aracı size teslim edecektir.

Rezervasyonumda Nasıl İptal / Değişiklik Yapabilirim ?

24 saat öncesine kadar bildirimde bulunarak rezervasyonunuzun tarih ve saatini değiştirebilirsiniz. 24 saatten daha kısa süreler içerisinde değişim yapmak isterseniz müsaitlik durumuna göre talebiniz gerçekleşir. Rezervasyonunuzu iptal etmek isterseniz %25 ceza bedeli kesilerek kalan bedel hesabınıza iade edilir .24 saat öncesine kadar müşterinin ücretsiz iptal seçeneği mevcuttur.24 saat den daha kısa iptallerde % 25 kesinti uygulanacaktır
ÖNEMLİ BİLGİ: Bayram haftalarında 1 hafta (7 gün) öncesine kadar müşterinin ücretsiz iptal seçeneği mevcuttur. 1 Hafta (7 gün) den daha kısa iptallerde % 25 kesinti uygulanacaktır.
Findeks Finansal Analiz / Rental Risk Kontrolu sağlanıyor mu?
Daha güvenli bir sürüş ve kiralama için müşterilerimizin finansal analizleri findeks/rental risk rapor kontrolü yapılacaktır. Rapor gönderimi sizin tarafınızdan onaylanmadığı veya finansal analiz sonucu Comet Rent a Car araç kiralama şartlarını karşılamadığı takdirde rezervasyon yapılmış olsa bile araç teslimi yapılmayacaktır.
Müsaitlik Durumunu Nasıl Öğrenebilirim?
Resmi ve özel tatillerde (Bayram,yılbaşı vb...) araç müsaitlik durumumuzu 444 2 721  |  0850 759 0 444 Çağrı Merkezimizden öğrenebilirsiniz.
Araç Kiralama Fiyatları Neleri Kapsar ?

Sınırsız km araç kullanımı muafiyetli Rent A Car sigortası yasal limitler içerisinde trafik sigortası fiyatlarımıza dahildir. Sitemiz aracılığı ile yaptığınız rezervasyon sonucunda belirtilen ücret sabitlenir ve hiçbir şekilde sonradan ek bir ücret talep edilmez. Sitemizdeki fiyatlar her zaman günceldir ve istediğiniz tarihe istediğiniz zaman rezervasyon yapabilirsiniz. Rezervasyon yapıldıktan sonra sitemiz de olası bir fiyat değişikliklerinden etkilenmezsiniz. Bu yüzden erken rezervasyon yapmanız her zaman sizin için daha faydalı olacaktır.

Araç Arızalanırsa Ne Olur ?

Seyahatinizde teknik problemlerle karşılaşmamanız için araçların periyodik bakımları zamanında ve eksiksiz olarak yapılmaktadır. Buna rağmen; bir problem olduğu takdirde, sorunun en kısa zamanda çözülmesi COMET RENT A CAR garantisi altındadır. 24 saat aşan durumlarda, aracınız başka bir araçla değiştirilir.

Acil Durumlarda COMET RENT A CAR ile Nasıl İletişim Kurulabilir?

Çagrı merkezimizde de 7 gün 24 saat nöbetçi personelimiz mevcuttur . 

444 2 721

Kaza Durumunda Ne Yapılmalıdır ?

Araç hareket ettirilmeden, 155 den trafik polisine ulaşılmalıdır. Trafik, alkol raporu ve kazaya karışan diğer araçların trafik sigortalarının fotokopileri alınmalıdır.

Kiralanan Araç, Başkası Tarafından Kullanılabilir mi ?

Aracı kullanacak diğer kişilerinde, aracı kiralayan gibi sözleşmeyi imzalaması ve ehliyetinin fotokopisini vermesi gerekmektedir.

Copyright © Comet 2019. || Tüm hakları saklıdır.